Garantie

Garantie voorwaarden en afhandeling

In het uitzonderlijke geval dat er aanspraak gemaakt moet worden op garantie zal getracht worden dit zo spoedig mogelijk te verzorgen.
Het betreffende artikel dient, samen met het aankoopbewijs (handgeschreven bonnen worden niet geaccepteerd) en de gele (volledig ingevulde) garantiekaart te worden ingeleverd op het adres van aankoop. Bij het ontbreken van het bewijs van aankoop en de garantiekaart kan geen garantie worden verleend. Het artikel zal als reparatie in behandeling worden genomen.
Vergeet niet een duidelijke omschrijving van de storing bij te voegen. Dit versneld het afhandelingsproces. De verkoper zal de verder garantie afwikkeling verzorgen.

Reparaties van Sea & Sea producten kunnen bij elke willekeurige Sea & Sea dealer worden afgegeven. Bij reparaties wordt altijd vooraf een prijsopgave gedaan. In het geval van reparaties worden altijd onderzoekskosten gerekend. Bij de reparatie offerte zitten deze onderzoekskosten in de prijs verrekend. Bij gerepareerd retour worden deze apart aangerekend.

Het is niet mogelijk om garantieclaims of reparaties direct bij Sea & Sea Benelux BV in te leveren.

 

Contact

Sea & Sea Benelux BV
Nijverheidstraat 6G-Rood
3144 CL Maassluis
Nederland
Tel.: +31 (0)10 25 404 55

Sea & Sea

Sea & Sea Benelux BV is exclusief imorteur van Sea & Sea artikelen voor Nederland, Duitsland, Belgiƫ, Luxemburg, Zwitserland en Oostenrijk.